Φιλικότητα προς κινητές συσκευές

Συνοπτική Παρουσίαση.

Στις μέρες μας οι χρήστες μπαίνουν στο internet από κινητά πιο συχνά από ό,τι από υπολογιστές.
Συμπέρασμα: To site της επιχείρησής σας πρέπει να είναι φιλικό προς κινητά. Δηλαδή, πρέπει να λειτουργεί καλά σε μικρότερες οθόνες.

Σημαντικό ρόλο παίζει η συνάφεια των λέξεων-κλειδιών που χρησιμοποιείτε σε σχέση με αυτό που πληκτρολογεί ο χρήστης.
Aλλά υπάρχει και κάτι ακόμα που μετράει για τα κινητά. Τι είναι αυτό; Η ταχύτητα φόρτωσης και η ευκολία χρήσης. Γιατί ο χρήστης κινητού συνήθως δεν έχει πολύ χρόνο στη διάθεσή του.

Την ταχύτητα φόρτωσης την καθυστερούν, υπερβολικά μεγάλες εικόνες και μεγέθη αρχείων, οπότε προσέξτε το.

Χρηστικότητα είναι η εύκολη πλοήγηση ενός επισκέπτη που μπήκε στο site σας από κινητό.

Είναι σημαντικό να φροντίσετε το site της επιχείρησής σας να λειτουργεί καλά σε κινητά.
Ένα site φιλικό προς κινητά θα αυξήσει τους επισκέπτες σας άρα και τις πωλήσεις σας.

Εκπαιδευτικό Υλικό https://learndigital.withgoogle.com/greektourism/

  • Το μέλος αποκτά τη δική του ηλεκτρονική διεύθυνση – domain name. πχ. www.mydomain.gr, www.mydomain.eu, www.mydomain.com
  • Το μέλος, ιδιοκτήτης της ηλεκτρονικής διεύθυνσης www.mydomain.gr μπορεί να ενεργοποιήσει μέχρι τρείς (3) λογαριασμούς e-mail της μορφής: user@mydomain.gr
  • Κατασκευάζεται δικτυακός τόπος, που περιέχει τις βασικές ενότητες για την παρουσίαση της επαγγελματικής δραστηριότητας, και της γνωστοποίησής της στο κοινό.

    1. Κείμενο Παρουσίασης.
    2. Photo Gallery.
    3. Στοιχεία Επικοινωνίας.
    4. Φόρμα Αποστολής μηνύματος.
    5. Χάρτης Πρόσβασης.
  • Η υπηρεσία παρέχεται με τη μορφή Ετήσιας Σύμβασης Υποστήριξης. ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ
  • Το κόστος της ετήσιας συνδρομής ανέρχεται στα 120€.
  • Κάθε επιχείρηση όπου δεν υπάρχει ανάγκη για εικαστικό ιδιαίτερης αισθητικής, αλλά προτεραιότητα έχει το περιεχόμενο και η ενημέρωση.
  • Επιχειρήσεις που ο χρήστης θα χρειαστεί να αναζητήσει πληροφορίες, κυρίως στοιχείων επικοινωνίας, ανά πάσα στιγμή, άρα και από οποιαδήποτε συσκευή.
  • Εικαστικό vs Προσβασιμότητα. Τι να επιλέξω;

    Η επιλογή εξαρτάται από το περιεχόμενο του δικτυακού τόπου, αλλά κυρίως από τις συνήθειες του επισκέπτη. Αν πχ. κάποιος θέλει να απολαύσει τα έργα ενός μεγάλου καλλιτέχνη, δε θα το κάνει στο δρόμο από το κινητό του, αλλά θέλει να τα μελετήσει από την άνεση του Η/Υ του. Το αντίστροφο όμως ισχύει για έναν δικτυακό τόπο που ο επισκέπτης θέλει να πάρει άμεσα μια πληροφορία, ή να διαβάσει κάποια κείμενα.

    mobile friendly mobile friendly

    Πώς εμφανίζεται από το κινητό μου;

    Σχετικό Υλικό

    Παγκόσμιος ιστός και κινητά: Δύο κόσμοι συναντιούνται

    Εκπαιδευτικό Υλικό https://learndigital.withgoogle.com/greektourism/

    Χρήση του κινητού πλέον σε σημαντικές ψηφιακές συναλλαγές.

    Οι 9/10 πλέον online καταναλωτές έχουν καθημερινά πρόσβαση στο Internet μέσω του κινητού τους, ενώ 8/10 μέσω του φορητού Η/Υ, 7/10 μέσω του tablet και μόνο 6/10 μέσω του σταθερού H/Y. Το κινητό πλέον εδραιώνεται ως ψηφιακό μέσο και για σημαντικές ψηφιακές συναλλαγες για τους online καταναλωτές αφού 1/4 το χρησιμοποιεί καθημερινά/συχνά για online banking, 1/5 για αναζήτηση προσφορών, 1/5 για χρήση mobile εφαρμογών των εταιριών (προμηθευτών ή λιανεμπόρων) και 1/6 για αναζήτησή τιμών ενω βρίσκονται ήδη σε φυσικό κατάστημα.

    Ετήσια Ερευνα Ηλεκτρονικού Εμπορίου - Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Δεκέμβριος 2016