Ηλεκτρονικό Κατάστημα (E-SHOP)

Συνοπτική παρουσίαση.

  • Επέκταση σε πανελλαδικό επίπεδο
  • Επέκταση στην παγκόσμια αγορά
  • Μείωση του κόστους τήρησης αποθέματος
  • Εγκατάσταση του κατάλληλου Wordpress Plugin, στο web site της επιχείρησης.
  • Παραμετροποίηση του διαδικτυακού διαχειριστικού περιβάλλοντος, σύμφωνα με τις ανάγκες. Προϊόντα, ομάδες προϊόντων.
  • Εκπαίδευση του χρήστη που υποδεικνύεται από το μέλος, στη χρήση της εφαρμογής.
  • Προαιρετική, κατόπιν συμφωνίας, λειτουργία της εφαρμογής, από στέλεχος του e-tel.gr, για λογαριασμό του μέλους.
  • Η υπηρεσία παρέχεται με τη μορφή Ετήσιας Σύμβασης Υποστήριξης. ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ
  • Το κόστος της ετήσιας συνδρομής ανέρχεται στα 240€.
  • Παρέχεται σαν προσάρτημα σε σύμβαση υποστήριξης δυναμικού δικτυακού τόπου.
  • Παρέχονται υπηρεσίες εκπαίδευσης και υποστήριξης, αναλόγως των αναγκών. (Κατόπιν Συμφωνίας)
  • Κάθε είδους εμπορική επιχείρηση.

  • Παραφαρμακευτικά προϊόντα και συμπληρώματα διατροφής
  • Είδη δώρων - αξεσουάρ
  • Είδη ένδυσης - υπόδησης
  • Παιδικά είδη
  • Τρόφιμα - Ποτά
  • Γιατί να χρησιμοποιήσω το woo commerce;

    To Woocommerce είναι ένα ισχυρό, επεκτάσιμο δωρεάν plugin ηλεκτρονικού εμπορίου που σας βοηθάει να πουλήσετε οτιδήποτε, όμορφα.
    Φτιαγμένο για να ενσωματώνεται αρμονικά στο WordPress.
    Tο WooCommerce είναι η παγκόσμια αγαπημένη λύση για το ηλεκτρονικού εμπόριο που δίνει την δυνατότητα σε ιδιοκτήτες καταστήματος και σε προγραμματιστές τον απόλυτο έλεγχο.
    Με ατελείωτη ευκαμψία, το WooCommerce τώρα τροφοδοτεί το 30% όλων των ηλεκτρονικών καταστημάτων — περισσότερα από κάθε άλλη πλατφόρμα.

    woo commerce

    Τι πρέπει να προσέξουμε υλοποιώντας E-SHOP;

    Εξασφαλίστε ότι το site θα ενημερώνεται αξιόπιστα, θα αφιερώνει κάποιος τον απαραίτητο χρόνο για να παρακολουθεί συνέχεια την κίνησή του, και ότι μπορείτε να εξοικειωθείτε με το διαχιριστικό περιβάλλον. Η επένδυση σε χρόνο είναι πολύ μεγαλύτερη από αυτήν της υλοποίησης, οπότε πρέπει να αξιολογηθεί.
    Σίγουρα δεν είναι το πρώτο βήμα για τη δικτυακή παρουσία.

    Σχετικό Υλικό

    Ηλεκτρονικό Εμπόριο - ο κλάδος που δεν επηρεάζεται από την κρίση.

    Ενισχύεται η δυναμική των Ελληνικών e-shops.

    Σύμφωνα με την έρευνα, ένας στους δέκα online αγοραστές άρχισε τις αγορές του το 2016, ενώ αυξάνονται και οι μεθοδικοί/ώριμοι Έλληνες online αγοραστές, αφού το 29% των online καταναλωτών πραγματοποιούν πάνω από το 50% των συνολικών αγορών τους ψηφιακά. Επίσης, το 2016 συνεχίζεται η τάση αύξησης των αγορών από Ελληνικά ηλεκτρονικά καταστήματα, αφού έξι στους δέκα έκαναν πάνω από το 80% των online αγορών τους από τοπικά e-shops. Η άνοδος αυτή αποδίδεται τόσο στα capital controls, όσο και στη λειτουργία χιλιάδων τοπικών ηλεκτρονικών καταστημάτων σε όλες πλέον τις κατηγορίες προϊόντων και υπηρεσιών. Βέβαια, οι Έλληνες συνεχίζουν να έχουν σε ευρωπαϊκό επίπεδο ένα από τα υψηλότερα ποσοστά αγορών από e-shops του εξωτερικού (περίπου 30%).

    ELTRUN - Ετήσια Έρευνα Ηλεκτρονικού Εμπορίου 2016